24 July 2019

Administratieve diensten Nieuwegein


Calculating FinancesOnze dienstverlening

Wij richten ons voornamelijk op de doelgroepen: kleine ondernemer en ZZP-er. Deze ondernemers hebben vaak niet voldoende tijd om zich met administratieve zaken bezig te houden en ruimte om personeel hiervoor aan te nemen is er meestal niet. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat u het gewoonweg vervelend vindt om administratief werk te doen. Ook dan kunt u deze taken met een gerust hart aan ons uit handen geven.

Onze meerwaarde is dat u bij ons terecht kunt voor een breed scala aan administratieve diensten:

  • Financiële administratie
  • Salarisadministratie
  • Secretariële diensten
  • PR en PA werkzaamheden
  • Facilitair management.

Wanneer daar behoefte aan is, zijn wij ook beschikbaar om op detacheringsbasis in te springen bij bijvoorbeeld zwangerschap, verlof, uitval personeel of als er gewoon behoefte is aan “extra handen”.

Wij zijn ook bereikbaar buiten de reguliere kantoortijden, hierdoor hoeft u uw dagelijkse werkzaamheden niet te onderbreken om contact op te nemen over uw administratie. Via de volgende links vindt u meer inhoudelijke informatie over onze diensten op de financiële administratiesalarisadministratiesecretariële diensten en personal assistant diensten  gebied. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact met ons opnemen voor meer informatie.